La marca de les empreses catalanes compromeses amb la qualitat, el territori i la feina ben feta.

Cat

“Ben Fet! és una eina per donar empenta i suport a projectes empresarials”

Aquestes són les paraules d’Eric Carranco, gerent de Birra Birrae, una de les empreses que s’ha unit al projecte de Ben Fet! durant l’últim mes. Amb passió per la feina ben feta i la creença que la cervesa és una beguda de qualitat, Birra Birrae ha aconseguit fer-se un espai en un mercat tan competitiu com és el d’aquesta beguda amb tanta tradició.

Un projecte per créixer i arribar més lluny

Ben Fet! va néixer com a forma de realçar la qualitat dels productes d’aquí i una filosofia basada en la bona praxi. I aquestes són les raons que van empènyer Carranco per voler formar part del projecte, a més de les opcions d’associacionisme que ofereix Ben Fet! i les oportunitats de créixer.

Amb la seva incorporació, el gerent de Birra Birrae espera tenir “oportunitats que d’altra manera no es podrien materialitzar”, gràcies al suport i el treball que es fa des del projecte. Un altre objectiu que destaca Carranco és tenir l’opció “d’arribar a més llocs, conèixer gent interessant i crear sinergies“.

L’empresari considera que projectes com Ben Fet! són una bona “punta de llança per començar sinergies i un punt de per donar empenta i suport a projectes empresarials“. Carranco també destaca el paper que pot jugar la comunicació, ja que “pot ser una bona eina de divulgació i una mica de reconeixement extern pot fer mot bé a la nostra imatge”. “No només cal ser honorable, també cal semblar-ho”, tanca el gerent de Birra Birrae recordant una dita.

Objectiu: un públic content

Per a Carranco, la motivació principal de la seva feina i de com la porten a terme és aconseguir el reconeixement i la satisfacció dels seus clients. Que el públic correspongui a la feina ben feta “significa que anem pel bon camí“, tal com recorda l’empresari.

Els valors darrere Ben Fet! concorden amb la filosofia que mantenen a Birra Birrae, una forma de treballar “senzilla, directa i sincera“, remarca Carranco. Això permet al gerent sentir-se orgullós dels resultats d’aquest esforç i de la positiva reacció dels clients, contents per rebre un servei seriós, professional i amb valors responsables amb la societat i el medi ambient.