Empreses catalanes unides pels valors i el compromís amb la feina ben feta.

Estem molt contents de comunicar-vos que l’empresa Kensho ha rebut el premi Eco-elabora atorgat per SEAE en la seva 4a edició, per la “generació i difusió del coneixement/innovació en elaboració ecològica”. Han estat premiats per l’aposta d’elaborar productes japonesos amb ingredients locals com l’arròs del Delta de l’Ebre, que promou i conserva la nostra biodiversitat.

Més informació a: http://www.kenshosake.com/kensho-premiado-por-seae-sociedad-espanola-de-agricultura-ecologica/ Seguint amb l’aposta de reconeixent de productes ben fets, també van ser presents en els Premios Ondas 2018 que van tenir lloc en el Gran Teatre del Liceu, on van oferir sakes marinats amb cuina japonesa i vegetariana.

Podeu veure la notícia sencera a: http://www.kenshosake.com/kensho-en-los-premios-ondas-2018/

Leave a Reply

Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza cookies per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.