La companyia ha elaborat més de 800.000 fullets i 35.000 pòsters per a la campanya que aquest any s’ha preparat amb motiu de la investigació contra el càncer
La imatge representa la capacitat de la investigació per augmentar la supervivència i la qualitat de vida dels malalts
El grup de solucions gràfiques 360º Printmakers ha guanyat l’adjudicació per a la gestió de la producció gràfica de la campanya de La Marató de TV3, que enguany se celebrarà el 16 de desembre i anirà destinada a la investigació contra el càncer.
La companyia s’ha encarregat de la producció, manipulació i distribució de més de 800.000 fullets i 35.000 pòsters que s’han repartit i exposat per tot Catalunya. Per a Printmakers, aquest projecte ha representat tot un repte per assolir els resultats de qualitat esperats, que s’han complert segons els requeriments exigits per l’organització. L’empresa de solucions gràfiques també ha realitzat treballs per a altres causes benèfiques, entre les quals destaquen diferents col·laboracions amb el Rotary Club Barcelona 92, Fundació Pare Manel, Malària 40, Associació per a la Discapacitat Visual de Catalunya i Associació de Prematurs de Catalunya.
En aquesta ocasió, el grup ha treballat conjuntament amb l’agència de publicitat Ogilvy, que s’ha responsabilitzat de la creativitat de la peça perquè la campanya sigui tot un èxit. Amb una imatge impactant, la campanya de sensibilització mostra, a través de dotze instantànies, el procés que una persona malalta de càncer ha viscut fins a aconseguir curar-se. D’aquesta manera es destaca la capacitat de la investigació per augmentar tant la supervivència com la qualitat de vida dels pacients. La Marató ha volgut, en la seva 27a edició, donar suport a la investigació contra el càncer amb el lema “La investigació Dona vida”.
Més informació sobre Printmakers: https://www.print-makers.com/