- El president de “BEN FET!”, Esteve Pintó, ha assenyat que la trobada “ha suposat una gran oportunitat pel projecte i que marcarà un punt d’inflexió.
- Jacques Bernard, president de “Produit en Bretagne” ha destacat la importància de les regions europees en el futur, deixant palès que “la feina i la col·laboració entre regions, especialment les que tinguin una forta identitat, serà clau per enfortir Europa”.
Els impulsors de “BEN FET!” i “Produit en Bretagne”, projecte homòleg que s’impulsa des de fa dues dècades a la Bretanya francesa, s’han reunit recentment a la seu de PIMEC per parlar sobre la utilització de la identitat territorial com a palanca econòmica, fer un intercanvi d’experiències i fundar vincles que ajudin a reforçar tots dos projectes.
La trobada ha vingut a partir de l’interès mostrat pels impulsors de “Produit en Bretagne” envers la consonància del projecte català liderat per PIMEC. En aquest sentit, s’ha acordat establir un conveni de col·laboració amb l’objectiu de sumar projectes, esforços i activitats i, també, exportar junts i compartir mercats. D’aquí sis mesos se celebrarà una Assemblea General que permetrà formalitzar el compromís i posar en comú les idees i els projectes treballats.
El president de “BEN FET!”, Esteve Pintó, ha assenyat que la trobada “ha suposat una gran oportunitat pel projecte i que marcarà un punt d’inflexió. Estic convençut que “Produit en Bretagne” en servirà de guia per poder desenvolupar amb totes les garanties el nostre projecte i ens ajudarà a inspirar-nos en conceptes que ens oden ser de referènicia.”.
De la seva banda, Jacques Bernard, president de “Produit en Bretagne” ha explicat que es tracta de la primera marca regional creada a França i ja agrupa més de 300 empreses i uns 1.800 establiments. A més, ha destacat la importància de les regions europees en el futur, deixant palès que “la feina i la col·laboració entre regions, especialment les que tinguin una forta identitat, serà clau per enfortir Europa”.