Notícies

Arrenca, amb gran èxit, la 4a campanya de Calçotades pel Món de Ferrer

La campanya de Calçotades pel Món de Ferrer d’enguany arrenca amb un gran èxit gràcies a l’increment de calçotades en noves ciutats, fet que suposarà una participació global de milers de persones.

La primera va tenir lloc el 2 de febrer als Emirats Àrabs i s’anirà estenent a altres països com Alemanya, Irlanda, Suïssa, Dinamarca, Japó, Regne Unit, Estats Units i Finlàndia, entre d’altres.

Ferrer, l’empresa familiar d’alimentació amb seu a Santpedor (Bages), líder en la producció i comercialització de salsa per a calçots al nostre país, vol aconseguir que aquest producte tradicionalment català s’expandeixi també als mercats internacionals. Per aquest motiu, i coincidint amb la temporada de calçots, la companyia porta a terme, per quart any, una campanya per difondre i internacionalitzar les tradicionals calçotades arreu del món.

Per tal d’aconseguir que la seva aposta sigui un èxit, Ferrer col·labora amb diversos casals, centres i associacions de catalans a l’estranger, amb el suport dels quals s’organitzen les calçotades arreu del món. L’empresa de Santpedor s’encarrega de proveir la salsa, els pitets i altres materials necessaris per garantir que es pugui gaudir d’una veritable calçotada, tal com diu l’eslògan de la seva campanya: “Gaudeix de l’Autèntica Calçotada”.

La campanya de calçotades pel món mobilitzarà milers de calçotaires que podran gaudir d’una gran festa i ajudaran a fer que la tradició i cultura catalanes traspassin fronteres.

Les imatges i vídeos de les diferents calçotades, que se celebraran entre els mesos de de febrer i març, es compartiran a les xarxes socials Facebook, Instagram i Twitter amb les etiquetes #calçotadespelmon, #salsacalçotsferrer i #calçotspelmon, i també es podran trobar a la seva web www.c-ferrer.com.