La marca de les empreses catalanes compromeses amb la qualitat, el territori i la feina ben feta.

Cat

Arrenca, amb gran èxit, la 4a campanya de Calçotades pel Món de Ferrer

La campanya de Calçotades pel Món de Ferrer d’enguany arrenca amb un gran èxit gràcies a l’increment de calçotades en noves ciutats, fet que suposarà una participació global de milers de persones.

La primera va tenir lloc el 2 de febrer als Emirats Àrabs i s’anirà estenent a altres països com Alemanya, Irlanda, Suïssa, Dinamarca, Japó, Regne Unit, Estats Units i Finlàndia, entre d’altres.

Ferrer, l’empresa familiar d’alimentació amb seu a Santpedor (Bages), líder en la producció i comercialització de salsa per a calçots al nostre país, vol aconseguir que aquest producte tradicionalment català s’expandeixi també als mercats internacionals. Per aquest motiu, i coincidint amb la temporada de calçots, la companyia porta a terme, per quart any, una campanya per difondre i internacionalitzar les tradicionals calçotades arreu del món.

Per tal d’aconseguir que la seva aposta sigui un èxit, Ferrer col·labora amb diversos casals, centres i associacions de catalans a l’estranger, amb el suport dels quals s’organitzen les calçotades arreu del món. L’empresa de Santpedor s’encarrega de proveir la salsa, els pitets i altres materials necessaris per garantir que es pugui gaudir d’una veritable calçotada, tal com diu l’eslògan de la seva campanya: “Gaudeix de l’Autèntica Calçotada”.

La campanya de calçotades pel món mobilitzarà milers de calçotaires que podran gaudir d’una gran festa i ajudaran a fer que la tradició i cultura catalanes traspassin fronteres.

Les imatges i vídeos de les diferents calçotades, que se celebraran entre els mesos de de febrer i març, es compartiran a les xarxes socials Facebook, Instagram i Twitter amb les etiquetes #calçotadespelmon, #salsacalçotsferrer i #calçotspelmon, i també es podran trobar a la seva web www.c-ferrer.com.