La marca de les empreses catalanes compromeses amb la qualitat, el territori i la feina ben feta.

Cat

El “model Barça” del consum

Catalunya és un lloc que sempre ha cregut en el poder de “la feina ben feta”, i sovint ens agrada posar com a exemple el club més important del món. El Barça ha triomfat al segle XXI perquè ha apostat fermament pel talent format al planter, amb independència del seu lloc de naixement perquè, indubtablement, Catalunya és acollidora i és cosmopolita. Aquests joves van apostar per venir, aquí han crescut i s’han convertit en referents mundials. Alguns marxen i fan gran el nom de Catalunya al món, altres es queden i alimenten la història del Barça al costat d’altres estrelles mundials.

Aquest tarannà no és gratuït: forma part de l’ADN del nostre petit país. Per això, cada dia hi ha més catalans i catalanes que, en la seva aposta per un consum responsable, decideixen el país on volen viure comprant productes no només fets a Catalunya, sinó fabricats íntegrament a partir de matèries primeres, processos, professionals i proveïdors de casa nostra. En altres paraules: cada vegada més, el consumidor no dona tanta importància a la seu social d’una marca o la nacionalitat de qui hi ha darrere, sinó sobretot a la forma amb què el territori on viu es beneficia socialment, econòmica i mediambiental per la producció d’allò que adquireix.

Ben Fet! és, en aquest sentit, la garantia de “la feina ben feta”: un segell que certifica que aquell producte ha seguit uns nivells de qualitat integrals (matèries primeres, processos, condicions laborals, ètica, solidaritat, sostenibilitat) i una reversió positiva sobre el territori (proveïdors, col·laboradors, responsabilitat social corporativa, inversió, col·laboracions amb el teixit social). Si, en comprar, decidim que volem viure en un país “de Champions”, farem que les nostres empreses siguin fortes aquí i puguin competir amb els millors arreu del món. Com el Barça del segle XXI.