La marca de les empreses catalanes compromeses amb la qualitat, el territori i la feina ben feta.

Cat

‘Els reptes de Ben Fet!’, per David Coll, president de la comissió agroalimentària

Formar part del projecte ‘Ben Fet!’ ofereix a les empreses l’opció de compartir un segell que les identifica com a responsables socialment i mediambiental, compromeses amb la creació de riquesa per als seus conciutadans i amb la voluntat ferma de treballar pel manteniment de les tradicions i la creació de llocs de treball que reequilibrin el territori català.

I precisament al territori català és on volem propagar el nostre missatge per seguir creixent, per potenciar la nostra marca i per fer-nos forts. I també volem fer-ho internacionalment. Per això, des del ‘Ben Fet!’ visualitzem un futur ple de reptes, per progressar, prosperar i donar a conèixer el nostre segell.

En primer lloc, reptes interns i immediats, com una major implicació en fer-nos conèixer a través a les nostres xarxes socials, guanyar visibilitat als mitjans de comunicació i aconseguir una major implicació de les empreses en etiquetar i fer visible el logotip de ‘Ben Fet!’.

L’execució del pla dissenyat per assolir aquests reptes s’ha d’intensificar amb la potenciació de les activitats relacionades que ja havíem posat en marxa, com els sopars networking o l’assistència a fires. Tot plegat ha de conduir-nos, entre altres, a incrementar el nombre de membres fins, almenys, els 150 en el sector agroalimentari.

A més, des del ‘Ben Fet!’ no perdem de vista que al 2019 hi haurà la Jornada Segona del III Congres de la Cuina Catalana, un punt d’anàlisi i reflexió sobre el prestigi que ha guanyat la cuina a Catalunya els últims 20 anys. Un esdeveniment que, des del nostre punt de vista, ha de portar-nos a participar-hi i a intervenir per tal de promoure els objectius i reptes que ens hem marcat com a Ben Fet!