La marca de les empreses catalanes compromeses amb la qualitat, el territori i la feina ben feta.

Cat

‘Pensem en la qualitat d’aquí’, per Esteve Pintó

“El concepte de consumir producte d’aquí o bàsicament de proximitat, és conegut arreu del món com Think Local First, i dona suport a les empreses dels diferents territoris per promoure la creació i consolidació d’economies locals pròsperes”.

“Les relacions basades en la proximitat tenen una alta capacitat d’impacte al territori i, en el cas del teixit empresarial, suposen la generació de nous negocis i ajuden a consolidar les empreses. És un efecte molt positiu i multiplicador, amb conseqüències molt bones per al territori”.

“Entre el teixit empresarial ja estem començant a aplicar aquesta filosofia; busquem proveïdors i clients que apostin per producte d’aquí, tot allò que podem trobar al territori és un impacte més per a l’economia”.

“Com a consumidors podem accedir a productes i serveis de qualitat garantida, ja que el distintiu “Ben Fet!” fa palès el compromís de l’empresa amb la qualitat i el territori”.

“Un consumidor que pensa en local quan compra productes habituals i que fa extensiva aquesta forma de pensar als seus familiars, amics, a la comunitat en general, està ajudant a crear nous llocs de treball, a creure en el teixit empresarial del territori i a fomentar una economia local rica i també sostenible”.

Extractes de l’article d’opinió publicat per Esteve Pintó, president de Ben Fet!, a Nació Digital Manresa el 5/2/2019