Empreses catalanes unides pels valors i el compromís amb la feina ben feta.

Tal com us informàvem en el passat butlletí, l’1 de març es va engegar una campanya online a 16 mitjans de comunicació digitals catalans: Diari de Girona, Ara.cat, Via Empresa, El Mon.cat, Segre, Contrapunt, Del Camp.cat, iSabadell, Diari de Terrassa, Regió 7, Tot Sant Cugat, el 9 Nou, Cap Gros, Més Economia, Jornal.Cat i Diari Més. Aquesta campanya posa èmfasi en alguns dels missatges clau que Ben Fet! té en compte per formar part del projecte, com poden ser la responsabilitat de vendre productes i serveis excel·lents, el Made in Catalonia, o el producte de proximitat, entre d’altres. Durant els primers 20 dies de campanya hem obtingut més de dos milions de visualitzacions dels nostres bàners i més de 700 usuaris han entrat a la nostra web i s’han interessat pel nostre contingut. De més a menys, les plataformes digitals que ens han permès obtenir més usuaris han estat El Mon.cat, seguit del Diari de Terrassa i Ara.cat. Amb aquesta campanya, Ben Fet! segueix el seu camí de donar a conèixer i consolidar el projecte entre la societat i l’empresariat català.

Leave a Reply