La marca de les empreses catalanes compromeses amb la qualitat, el territori i la feina ben feta.

Cat

PIMEC presenta al conseller Homs el projecte “BEN FET!”, que promociona l’excel·lència del producte o servei català

  • El president de “BEN FET!”, Esteve Pintó; l’empresari i gerent de Fruits Secs Torra, Jordi Torra, i el director executiu de PIMEC, David Giménez, s’han reunit amb el conseller de presidència, Francesc Homs, al Palau de la Generalitat.
  • L’objectiu del projecte és que l’empresa catalana tingui una magnífica reputació, tant a nivell nacional com internacional, fet que permetrà promocionar el consum intern de tots els sectors productius, definir i garantir el retorn pel consumidor, així com contribuir a la competitivitat i la internacionalització de les nostres empreses. Tot plegat, permetrà crear més riquesa al territori i, per tant, més llocs de treball.
  • El punt de partida d’aquest projecte va ser la jornada de treball sobre el producte català, celebrada a Sant Fruitós de Bages el passat mes de març, que va reunir empreses productores de tot Catalunya.
  • Esteve Pintó assenyala que “ja hi ha 84 empreses que s’han adherit a “BEN FET!”, les quals s’estan organitzant en comissions de treball per identificar objectius i dissenyar els fulls de ruta per assolir-los”.

 

Amb l’objectiu de presentar l’estat del projecte “BEN FET!” i explicar les línies estratègiques de treball en les quals s’està treballant, Esteve Pintó, president del projecte; Jordi Torra, empresari i gerent de Fruits Secs Torra, i David Giménez, director executiu de PIMEC, s’han reunit amb Francesc Homs, conseller de presidència, al Palau de la Generalitat.

Aquesta iniciativa de PIMEC té l’objectiu que l’empresa catalana i, per tant, el producte o servei català, tinguin una excel·lent reputació, tant a nivell nacional com internacional, fet que permetrà potenciar el consum intern en tots els sectors productius, definir i garantir el retorn pel consumidor i contribuir al internacionalització de les empreses catalanes. Tot plegat, permetrà crear més riquesa i, per tant, més llocs de treball.

“BEN FET!” està avançant i consolidant-se després de l’èxit de la jornada de treball sobre el producte català que es va celebrar a Món Sant Benet, a Sant Fruitós de Bages, el passat mes de març. De la mà d’estudiosos, empresaris i experiències d’èxit de país i internacionals, es va analitzar la situació actual i el futur del producte i del servei català i es van establir les pautes per promocionar la seva excel·lència.

El president de “BEN FET!”, Esteve Pintó, s’ha mostrat convençut de que aquest concepte que vol desenvolupar aquest projecte enllaça amb les necessitats més imperioses dels nostres empresaris i del país en el seu conjunt. “Cal enfocar a les nostres empreses cap a nous mercats i posar en valor el producte i servei ben fet i fet a Catalunya”.

Esteve Pintó també ha assenyalat que “un col·lectiu de 84 empreses de diversos sectors d’activitat ja han signat la seva adhesió al projecte, les quals s’estan organitzant en comissions de treball per identificar objectius i dissenyar els fulls de ruta per assolir-los. S’han compromès a treballar per aconseguir els objectius i a fer que entre tots aconseguim construir un territori d’oportunitats on siguem capaços de muscular les nostres empreses, retenir el talent i construir un nou estat del benestar”.